خدماتی لوکس و حرفه‌ای با قفل کارتی
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

لوكس و شيك بودن مكان‌هاي خدماتي و تفريحي علاوه بر نماي ظاهري آن‌ها به امكاناتي كه مشتريان از آن استفاده مي‌كنند هم مربوط است. از جمله خواسته‌هاي مشتريان در مواجهه با مكان‌هايي به مانند استخر، باشگاه و هتل تأمين امنيت وسايلي كه به طور موقت در اتاق يا كمد گذاشته مي‌شوند، است. كه با استفاده از انواع مختلف قفل هاي الكترونيكي و قفل كارتي ميتوان اين امنيت را به طور كامل را برآورده كرد.

مشكل بزرگي كه مسافران هتل با درب اتاق‌هاي خود دارند، باز و بسته كردن آن‌ها با دست پر از وسايل و همچنين فراموشي كليد پشت درب است. براي ايجاد حس بهتر در مسافراني كه قرار است در اقامتگاه شما اسكان داشته باشند، توصيه مي‌شود از قفل كارتي استفاده كنيد. قفل كارتي علاوه بر امنيت بالا داراي زيبايي خاص و منحصر به فردي است.

شما به عنوان خدمات دهنده در هتل يا مكان‌هاي عمومي همانند استخر يا باشگاه ديگر نيازي نداريد كه براي هر اتاق يا كمد كليدهاي فيزيكي تكثير كنيد و آن را به دست مشتريان خود بدهيد. قفل‌هاي كارتي يا قفل الكترونيكي داراي تراشه‌هايي قابل برنامه‌ريزي هستند كه در لحظه مي‌تواند توسط اپراتور براي باز و بسته كردن درب مشخصي برنامه‌ريزي شود.

علاوه بر اين، در صورتي كه مسافر يا مشتري شما كليدش را به نا به دلايل خاصي گم يا فراموش كرد، شما مي‌توانيد در عرض چند دقيقه درب را دوباره به روي او باز كنيد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87%e2%80%8c%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/





:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: